czwartek, 14 lutego 2013

Zaległości...

Ha! I mi się dostała blogowa 'nagroda', za którą zresztą dziękuję DD. Powinnam teraz

1. podziękować nominującemu na jego blogu (done;-))
2. pokazać nagrodę Versatile Blogger u siebie (poniżej)
3. ujawnić 7 faktów dotyczących samych siebie
4. nominować 10 blogów;
5. poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów

No to teraz punkt 3, fakty. Jakoś nie mogłam się zdecydować co do ich klucza, więc będzie losowo:)
1)  Lubię muzykę. Towarzyszy mi non stop: w pracy, w domu. Jak już pisałam kiedyś, używam last.fm, więc mogę Wam podać konkretne liczby. W ciągu dwóch lat przesłuchałam  ponad 46 tyś utworów 3 tyś  różnych wykonawców. Wychodz na to, że najczęściej słuchałam piosenki Ayo - Life is Real

2) Nie jestem specjalnie stabilna jeśli chodzi o hobby. Uwielbiam fotografię, czasem robię kolczyki.
3) Jak wariatka ciąglę znajduję sobie 'zajęcia dodatkowe', np. od pół roku uczę (całkiem za free) języka polskiego amerykańskich studentów.
4) Ze wszystkich pór roku najbardziej lubię wiosnę.
5) Ostatnio pierwszy raz zafarbowałam włosy (no dobra, to był szampon koloryzujący) i nie podoba mi isę efekt. Wygląda na to, że to będzie mój ostatni raz. Już nie moge się doczekać.
6) Chyba więcej ze mne introwertyka niż przypuszczałam.
7) Zaangażowałam się w zajęcia przygotowujące dorosłych do przyjęcia wiary katolickiej. Bardzo budujące przeżycie obserwować ludzi jak wzrastają w wierze. I ile są w stanie poświęcić czasu i energii, żeby przygotować się porządnie do chrztu. Uczy mnie to doceniać to co mam.

Niestety muszę zrezygnować z punktów 4 i 5, bo na chwilę obecną nawet nie śledzę regularnie dziesięciu aktywnych blogów. Zostawię to na przyszłość;-)



5 komentarzy:

  1. No, w końcu się odezwałaś! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę, że wreszcie mam trochę czasu na bloga;) Jeszcze raz dziękuję - naprawdę wiele to dla mnei znaczy:)

      Usuń
  2. Jaka fajna piosenka, a ja ją słyszę po raz pierwszy.
    Fajnie jest mieć coś, co nas kręci.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja powiem tylko- dobrze, że już się odnalazłaś :) Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń